U hoeft bij ons niet contant af te rekenen.
Uw nota wordt namelijk verwerkt door het bedrijf Infomedics.
Infomedics heeft een contract met alle zorgverzekeraars.
Als de verzekering alles vergoedt ontvangt u geen nota. Wordt niet alles vergoed dan krijgt u alleen een nota voor het deel dat de verzekering niet vergoedt.
Het komt wel eens voor dat een verzekering een declaratie afwijst.
Meestal heeft u dan geen aanvullende verzekering of is er een wijziging van de verzekering geweest.
U ontvangt dan de nota via Infomedics.
In sommige gevallen is er echter iets niet juist met b.v. het polisnummer (veranderd van verzekering?) of het BSN- nummer. Als u twijfelt kunt u met Infomedics of met ons bellen.
Laat de nota niet onbetaald liggen tot er een herinnering komt, maar onderneem direct actie.
Heeft u vragen over uw nota, of kunt u de nota niet op tijd betalen, neem dan contact op met Infomedics. Dat kan via infomedics.nl/faq .
U kunt ook contact opnemen met de servicedesk: infomedics.nl/contact of bel met 036 – 20 31 900
Als er sprake is van een waarneming voor een andere tandarts, dient u wel contant te betalen.