Uw nota

U hoeft bij ons niet contant af te rekenen.
Uw nota wordt namelijk verwerkt door het bedrijf Famed.
Famed heeft een contract met alle zorgverzekeraars.

Als de verzekering alles vergoedt ontvangt u geen nota. Wordt niet alles vergoed dan krijgt u alleen een nota voor het deel dat de verzekering niet vergoedt.

Het komt wel eens voor dat een verzekering een declaratie afwijst.
Meestal heeft u dan geen aanvullende verzekering of is er een wijziging van de verzekering geweest.
U ontvangt dan de nota via Famed.

In sommige gevallen is er echter iets niet juist met b.v. het polisnummer (veranderd van verzekering?) of het BSN- nummer. Als u twijfelt kunt u met Famed of met ons bellen.
Laat de nota niet onbetaald liggen tot er een herinnering komt, maar onderneem direct actie.

Heeft u vragen over uw nota, of kunt u de nota niet op tijd betalen, neem dan contact op met Famed. Dat kan via www.famed.nl.
Klik vervolgens op nota ontvanger en u kunt veel informatie vinden. Ook voor een betaling in termijnen b.v. Via deze site kunt u een contactformulier invullen als u een vraag heeft.

Maar u kunt ook bellen met het contactcenter van Famed : 0900- 0885 ( alleen de gebruikelijke telefoonkosten)
Het contactcenter is bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur.

Voor meer informatie over Famed kunt u op onze site onder het kopje 'Famed' terecht.

 

Als er sprake is van een waarneming voor een andere tandarts, dient u wel contant te betalen.