Infomedics
Rekeningen van Infomedics
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling, stuurt Infomedics u een rekening voor het deel dat de verzekering niet betaald (net als voorheen).
Uw rekening betalen
U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.
Als u meer tijd nodig heeft voor de betaling dan kunt op infomedics.nl uitstel van betaling of een betaling in termijnen aanvragen. Verwacht u een hoge rekening? Kijk dan op infomedics.nl/betaalplan.
Digitale rekening
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend ( en juist) zijn, kunt u uw rekening voortaan ook digitaal ontvangen. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dit bij ons aan tijdens uw volgende bezoek.
Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen (infomedics.nl/faq). Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald.
Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900 of contact opnemen via infomedics.nl/contact.